catatan hati seorang perantau hakiki

As-salam
kali ni aku tulis post guna hanset note 3 aku. so, macam aku cakap sebelum ni, post melalui hanset akan lebih pendek dan tidak bermakna berbanding dengan post melalui laptop.
ok, kali ni aku nak cakap benda mengarut pasal blog lama aku. kalau korang nak tahu, blog lama aku agak laris.. memang ramai pengunjung yang datang singgah makan biskut sekeping celup dengan air kopi panas setiap hari.. tapi malangnya, mereka datang bukan sebab nak baca post aku, tapi nak cari sesuatu yang mustahil untuk ada kat blog aku tu. nak tahu apa yang mereka cari? haha. mereka cari video-video ataupun cerita-cerita lucah. hmm. aku pun tak tahu kenapa mereka cari benda-benda haram tersebut kat blog aku, padahal seingat otak waras aku, aku tak pernah plak post benda-benda lucah ni.. ishhh. owh melayu, jangan lah suka benda lucah, nanti dipanggil si melayu lucah. haha... harap-harap mereka tak lah plak cari benda sama kat blog baru aku ni..
btw, kalau korang tengok gambar kat bawah ni, keyword paling popular untuk blog lama aku ialah video lucah jepun.. haha. maybe sebab aku tinggal kat jepun kot.. ntah loll... dah yang paling tak leh blah, "dimana nak tengok video lucah melayu?". hahahaha. siap soalan lagi tu.. agaknya apa lah yang google jawab yerk? maybe ini jawapan google, "disini kamu boleh tengok video lucah melayu.". hahaha

ok lah, sekian sahaja post lucah aku yang tanpa video atau kisah lucah melayu mahupun jepun.. aku tak tahu nak tulis tajuk ape sebenarnya untuk post ni. haha. ada idea tajuk yang lebih sesuai?

6 ulasan:

  1. maybe keyword atau entri tu ada relate tu benda2 yang dicari,\cane ek nak explain, susah laa,
    senang camni,
    biasa orang akan google search contoh "resepi kek coklat",
    so keluar laa website2 yang ada kena mengena dengan keyword yang dicari,
    camtu juga cam ur situation,
    mybe ape yg org cari tu,
    linked to ur blog...

    BalasPadam
  2. Setuju dengan Affy Afiqah. Agaknya memang jadi macam tu. Cuma, carian-carian tu memang dalam bahasa melayu.

    Jadi.... urmmm

    BalasPadam
  3. Blog sya kuar keyword salad je.huhu.lain xde

    BalasPadam
  4. @adrianna

    maybe sbb awak ada tulis pasal salad kot.. hehe

    BalasPadam